04 583 41 50 / 041 758 671 info@poldestrazisar.si

ŠPORTNI DAN: POHOD OKOLI BLEJSKEGA JEZERA

V četrtek, 9. 9. 2021, je za učence 6. razreda potekal športni dan. Ob povratku v šolo so učenci zapisali spodnje misli.

Ko smo prišli na Bled, smo počasi začeli delati krog. Zagledali smo ribice. Z učiteljicami smo opazovali naravo in se pogovarjali. Igrali smo se, potem smo imeli malico. Po malici smo šli naprej. Ko smo hodili, smo se hecali. Potem smo šli na sladoled. Ko smo ga kupili, smo se šli usest in potem smo šli na vlak.   Nevena

Smo se odpeljali z vlakom. Hodili smo ob vodi, videli smo veliko rib. Potem smo imeli malico in pili smo vodo. Šli smo kupiti sladoled. Potem smo šli nazaj na železniško postajo čakati vlak. Imel je zamudo.  Eljesa

Včeraj je bil športni dan. Imeli smo se fajn. Šli smo okrog Blejskega jezera. Bilo je super. Yllzan

Na prvem športnem dnevu smo se peljali z vlakom. Potem smo šli peš okoli Blejskega jezera in imeli smo malico. Potem smo šli na sladoled in nazaj domov z vlakom. Leon

JESEN V OPB

Mogoče se zdi, da smo v podaljšanem bivanju letos malce zaspali, pa ni čisto tako. V mesecu septembru smo se podaljšanci v okviru Tedna vseživljenskega učenja udeležili delavnice na Stari Savi, ki jo je pripravil učitelj Robert. Nekateri učenci smo pred odhodom v šolo v naravi pridno nabirali kondicijo, ostali pa smo se počasi lotili jesenske dekoracije, saj je botra jesen že zdavnaj potrkala na naša vrata.

MINI OLIMPIJADA

Učenci od 1. do 4. r smo se udeležili mini olimpijade.

Z Zavoda za šport Jesenice so nas povabili k sodelovanju jeseniških učencev prve triade na mini olimpijadi. V sodelovanju z dijakinjami vzgojiteljske šole so nam pripravili mini olimpijado z otvoritvijo, olimpijsko zastavo in plamenico. Jeseniški športnik hokejist je prebral slovesno zaprisego športnikov, nato so se začele različne aktivnosti. Krožili smo po postajah in pri vsaki izvajali določeno aktivnost. Aktivnosti so nam pokazale in jih skupaj z nami izvajale prijazne dijakinje. Naučili smo se ples o Pingvinčku, se šli igrico Kdo se boji črnega moža, skakali iz obroča v obroč, metali žogo na koš, pa še kaj bi se našlo na današnjem dnevu dejavnosti. Za zaključek smo se posladkali z lučko.

SREDNJEVEŠKI DAN DEJAVNOSTI

Ta dan je bil odličen. Bilo mi je všeč, da sem se oblekla v prečudovito obleko. Prvič sem v roke prijela meč. Všeč mi je bilo tudi, da sem izvedela veliko novega in da sem se mečevala. Všeč mi je bila tudi živahna glasba. (Elma Ramić)

Meni je bilo všeč, ker sem zbral pogum, da sem poizkusil streljati z lokom. (Dejan Todorović)

Zelo mi je bilo všeč. Glasba je bila dobra. (Jure B. Odar)

DAN SLOVENSKEGA ŠPORTA

Dan slovenskega športa smo učenci 4. in 5. razreda preživeli na toplem jesenskem soncu.

DAN DEJAVNOSTI 7. IN 9. RAZRED

V sredo, 22.9.2021, smo imeli dan dejavnosti. Obiskali smo čebelarski muzej v Radovljici.

Zapomnili smo si:

Matica živi 5 let, čebele živijo nekaj tednov. (Stela)

Ta ženska (matica) pred zimo nažene trote iz panja, da ne pojedo vse hrane. (Mihaela)

Kranjska čebela ni napadalna. (Teo)

V panju je samo ena matica in tudi do 100 000 čebel. (Tilen)

Če te piči kranjska čebela, je lahko njen pik tudi zdravilen. (Ylle)

Učenci 7. in 9. razreda

DAN MOBILNOSTI IN DAN ŠPORTA NA HOMU ZA UČENCE PPVI 23 in PPVI 45 🙂🚌⛰🌲

UTRINKI S PARADE UČENJA

Prejšnji teden je tudi naša šola skupaj z našimi učenci sodelovala na prireditvi Parada znanja, ki se je odvijalo na Stari Savi. Ob tej priložnosti smo na našem prostoru izvedli tudi delavnico izdelovanja in sestavljanja jelenčkov iz naravnega materiala lesa. Narejene izdelke so obiskovalci odnesli domov. Naša učenca Yllzan Lazimi in Nevena Đekić v tekmovanju za najboljše risbe na temo  o varnosti v prometu  prejela nagradi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Jesenice. Prireditev in druženje sta bila prijetna, upamo, da se zopet vidimo naslednje leto!

ŠPORTNI DAN SEDMOŠOLCEV IN DEVETOŠOLCEV

Z učenci smo se odpravili do cerkve svetega Peter nad Begunjami. Vreme nam je bilo naklonjeno, bilo je ravno prav toplo. Iz avtobusne postaje Begunje, smo se počasi odpravili v hrib. Sprva zelo zagnano, potem pa je bilo nekaj težav s premagovanjem poti navzgor. A kljub temu, smo vsi prišli do vrha. Občutek, da smo dosegli cilj, je bil enkraten.

Na travniku smo pomalicali in se razgledali po dolini, nato pa se še pomaknili malo višje, do Sankaške koče. Tu smo spili čaj in se resnično naužili spokojnosti narave. Po počitku smo se razposajeno podali nazaj v dolino. Preživeli smo lepo dopoldne, polno smeha.

NATALIJA, VSE NAJBOLJŠE!

ŠPORTNI DAN 4., 5. RAZRED

Sončni petek smo učenci 4. in 5. razreda preživeli v naravi

ŠPORTNI DAN 8. RAZRED

V petek smo se osmošolci z avtobusom odpeljali do Begunj. Iz Krpina smo po trim stezi krenili prosti Sv. Petru. Ker smo bili hitri, smo se odpravili še do Sankaške koče, kjer smo občudovali razgled. Krasen dan je bil!

POHOD OD MOJSTRANE DO PERIČNIKA

Čudovit dan smo izkoristili za pohod od Mojstrane do Peričnika. Lepo vreme + dobra družba + prekrasna narava… 🤗🐎🌲⛰🦮

(Skupno 415 obiskov, današnjih obiskov 1)