04 583 41 50 / 041 758 671 info@poldestrazisar.si

DELOVNA SOBOTA-ORIENTACIJSKI POHOD PO JESENICAH

V soboto zjutraj  smo imeli delovni dan.

Ob osmi uri smo vzeli malico ter zemljevid z navodili in se odpravili na pot. Prvo navodilo je vodilo na Ukovo, kjer smo morali najti učiteljico Zoro, odgovorili smo na vprašanja in dobili podpis. Naslednja naloga nas je vodila do table med cerkvijo in Kosovo  graščino. Na njej smo prebrali,  da je Viktor Ruard zgradil cesto od Savskih jam do Jesenic. Pot nas je vodila tudi do Spominskega parka, kjer smo videli kostnico iz prve svetovne vojne in nagrobnike iz druge svetovne vojne. Odhiteli smo v galerijo Dolik, kjer nas je učiteljica Barbara naučila vedenja v galeriji in slikanja mandala na kamenje. Odšli smo tudi v Turistično informacijski center, kjer nam je  uslužbenka predstavila delo Centra. V parku smo pomalicali in nadaljevali pot do Športnega parka Podmežakla. Tam smo  poiskali poligon, ga  prehodili in odšli na Staro Savo. Učiteljica Martina nam je pripravila naloge, ki smo jih uspešno rešili.

Čakala nas je le še šola in odhod domov. Imeli smo se super.

Učenci posebnega programa

DAN MOBILNOSTI

Teden od 17. 9. do 21. 9. 2018 je bil Teden mobilnosti, zato smo na OŠ Poldeta Stražišarja Jesenice v četrtek, 20. 9. 2018 organizirali dan dejavnosti.

Zjutraj smo si po razredih ogledali različne videoposnetke o varnosti v prometu. Nato so nekateri učenci odšli na Koroško Belo, kjer so bile organizirane različne dejavnosti v povezavi s prometom, drugi pa so odšli na sprehod po Trim stezi. Vsi udeleženci smo skrbeli za varno hojo po pločnikih in ozaveščanje o prometnih predpisih.

Učenci 8. in 9. razreda pa so si za konec pripravili še sladico, s katero so se posladkali pred odhodom domov.

Z avtobusom smo se peljali do Blejske Dobrave. Na avtobusni postaji smo srečali Benijevo babico. Z njo smo se malo pogovarjali. Nato smo po ozki potki šli v Vintgar. Tam smo videli slap Šum. Slap je zelo velik. Ogledalo si ga je veliko turistov. Srečali smo žabo. In še druge živali. Pot nazaj je bila zelo dolga in strma. Nato smo si privoščili sladoled. Z novim avtobusom smo šli nazaj v šolo. V šoli smo se še malo igrali. Avtobusa ni bilo treba plačati, ker je bil dan mobilnosti. Naučili smo se, da je za Zemljo vožnja z avtobusom boljša od vožnje z avtom.  Dejan, Anže, Jure, Staš, Jan in učiteljica Polona

Teden mobilnosti je potekal od 16. do 22. septembra. Tudi mi smo se mu priključili. Na četrtek, 21. septembra smo imeli dan dejavnosti. Z električnim avtobusom smo se odpeljali do Osnovne šole Koroška Bela, kjer smo spoznavali delo policistov, reševalcev, redarjev in gasilcev. Na šolskem igrišču pa smo vsi opravili test hoje, ki so ga izvajale delavke Zdravstvenega doma Jesenice. Teden mobilnosti nas spomni na to, da s tem ko kolesarimo, hodimo peš ali z avtobusom, prispevamo k čistejšemu okolju. PPVI 5,6

ŠPORTNI DAN IN PLANINSKI TABOR Z GRS JESENICE

V petek zjutraj smo se z avtobusom odpeljali do Planine pod Golico. Peš smo se odpravili do Črnega vrha. Hodili smo kar dolgo. Pri koči smo pojedli malico, nato je večina odšla naprej proti Pristavi. Pri koči smo ostali le  planinci. Prtljago smo morali nesti od Križevca do koče, saj je bila cesta neprevozna. Šli smo na krajši pohod do Španovega vrha. Vmes smo nabrali cel kup jurčkov. Ko smo se vrnili, smo pojedli kosilo. Popoldan so prišli GRS-jevci,  ki so nam v gozdu skrili zaklade. Poiskali smo jih s pomočjo planinske žolne. Vsak je dobil svojo »čelko«. Nato smo zakurili ogenj. Nik in Jaka sta spekla hrenovke. Ravno ko smo se najedli, je začelo deževati. Hitro smo se skrili v kočo. Čeprav je grmelo, nas nič ni bilo strah. Zvečer smo sami spekli palačinke in postlali postelje. Veliko smo se smejali, plesali in igrali enko. Zelo smo se zabavali. Spali smo na skupnih ležiščih. Kljub smrčanju smo se prav dobro naspali. Zjutraj po zajtrku smo pospravili kočo, spakirali, pojedli zajtrk in znosili prtljago do Križevca. Do Pustega rovta smo se peljali z GRS-jevci. Naprej do Belske planine smo šli peš. Kljub megli je bilo zelo lepo. Bili smo utrujeni. Po cesti smo se vrnili do avtomobilov in se odpeljali do Pristave in nato naprej proti šoli. Planinski tabor je bil ZAKON! Komaj čakamo naslednje leto, ko gremo spet. Hvala vsem gorskim reševalcem za nepozabno izkušnjo.    Nik, Adelisa, Jon, Erik

Najprej smo se peljali do Planine pod Golico, potem smo šli peš do Črnega vrha. Pot je bila v redu. Med pohodom sem našla jurčka. Pri koči smo pojedli malico. Potem so šli drugi počasi proti avtobusu, mi pa smo ostali in smo šli do Španovega vrha. Videli smo sedežnico. Ta čas je učiteljica Bojana skuhala kosilo. Ko smo se vrnili v kočo, smo pojedli kosilo. Potem so prišli gorski reševalci in smo se z njimi igrali. Iskali smo skriti zaklad. Reševalci so nam pomagali, da smo nabrali veje, da smo zakurili ogenj in da smo spekli hrenovke. Med večerjo je začel padati dež. Potem je učiteljica Bojana skuhala čaj, učiteljica Irena pa je spekla palačinke. Vmes smo plesali in igrali Enko. Ko je Nik pekel palačinke, smo šli na skupna ležišča, da smo pripravili postelje. Potem smo Elma, Adelisa, Leja in jaz pekle palačinke, fantje pa so šli gor pripravit postelje. Ko smo pojedli, smo se igrali do desetih, potem smo se pripravili za spanje. Zjutraj smo pospravili za seboj in postelje. Po zajtrku smo se spočili, nato smo šli hodit. Med potjo sem jedla malico. Šli smo do sedla Kočna. Potem sem na Pristavi počakala babi in šla domov.     Stela, 6. razred

OBISK MUZEJA ILUZIJ

V četrtek, 13. 9. 2018 so učenci 7. razreda imeli tehnični dan. Z avtobusom so odšli v Ljubljano na ogled Muzeja iluzij…

V šoli smo pojedli zajtrk nato smo šli na avtobus do  Ljubljane. Tam smo šli nekaj časa peš do hiše iluzij. Pomagali smo si z zemljevidi. V hiši je bilo veliko optičnih prevar.  Najbolj všeč mi je bila vrteča soba.  Ko smo si ogledal hišo iluzij, smo šli še na sladoled.  Jedli smo sladoled, ko je mimo prišla ekipa z oddaje Bar.  S Saro so naju vprašali, če spremljava oddajo in če nama je všeč.  Dobili sva balon s helijem.  Nato smo šli peš do avtobusa. Ko smo ga čakali, sva s Saro odvezali balon. Govorili sva zelo smešno in vsi smo se smejali.  Z avtobusom smo se peljali v šolo.  Zelo mi je bilo všeč. In zelo sem se zabavala.

KAROLINA, 7. razred

PRVI ŠOLSKI DAN

V ponedeljek, 3. 9. 2018 smo zopet zakorakali v novo šolsko leto. Učenci in učitelji smo se ob 8. uri zbrali v telovadnici šole, kjer nas je nagovorila  ravnateljica, ga. Aleksandra Valančič. Še posebej je pozdravila učence, ki bodo letos prvič obiskovali našo šolo. Po uvodnem nagovoru so učenci s svojimi razredničarkami odšli po učilnicah. Tam so malo poklepetali o počitnicah in izvedeli osnovne informacije.
Prvi šolski dan smo zaključili bolj zgodaj, a torek bo že učno obarvan.
(Skupno 1.299 obiskov, današnjih obiskov 1)