04 583 41 50 / 041 758 671 info@poldestrazisar.si

UDELEŽBA NA 24. LJUBLJANSKEM MARATONU

V soboto, 26. 10. 2019, so se učenci posebnega programa, v okviru Specialne olimpiade Slovenije, udeležili 24. Ljubljanskega maratona. Sodelovali so na Promocijskem teku za osebe s posebnimi potrebami. Proga je bila dolga 600 metrov in je potekala po ulicah v središču mesta s ciljem na Kongresnem trgu. Vsi udeleženci so dali vse od sebe in zmagoslavno pritekli skozi cilj. Za sodelovanje so prejeli zaslužene medalje in diplome. Na koncu pa se še pozabavali in malo posladkali.

Zapisala: Jerneja Koselj

POČITNIŠKE DELAVNICE – MODNI KROŽEK

Včasih nam je med počitnicami dolgčas, zato tudi takrat radi pridemo v šolo. Tako je bilo tudi v ponedeljek, 28. 10. 2019. Zbrala se nas je kar velika druščina. Takoj smo se pognali v delo. Kaširali smo krojaško lutko,  da bomo lahko na naslednjih delavnicah iz nje naredili kakšno zanimivost. Risali in plastificirali smo modne skice, šivali čestitke in toaletne torbice, poslušali dobro glasbo… Ni pa šlo tudi brez malice. Kot pravi kuharski mojstri smo si pripravili makarone s tunino omako in solato.

Napisala: Veronika Repinc Bajrič

NARAVOSLOVNI DAN 6. RAZREDA – ZGORNJESAVSKA DOLINA

Pozor! V Zgornjesavski dolini bruhajo vulkani! Ne bojte se, to so samo majhni podvodni vulkančki, skozi katere izvira Sava Dolinka in s svojo vodo napolni jezerce Zelenci. V prelepem naravnem rezervatu smo šestošolci z učiteljicama uživali prejšnji petek. Priporočamo!

Zapisala: Polona Škufca

DAN POŽARNE VARNOSTI

V ponedeljek, 21. oktobra, smo imeli Dan požarne varnosti. Do malice smo se o požarni varnosti pogovarjali v šoli, po malici pa smo odšli na ogled Gasilsko reševalne službe Jesenice. Drugo uro nas je na šoli presenetil alarm za požar. Vsi smo se nemudoma evakuirali. Na srečo je bila to le vaja, ki pa nam v resnični situaciji lahko pride prav.

Včeraj smo se pogovarjali o požarih. Pogledali smo si varno pot iz šole. Potem je zazvonil alarm. Vsi smo šli ven. Peš smo šli v gasilski dom. Najprej smo si ogledali, kako se gasilci preoblečejo. Potem smo se peljali z lestvijo. Učitelji so lahko šli čisto visoko. Gledat smo šli še gasilski tovornjak. Gasilec nam je pokazal vse, kar imajo v njem. Tudi škropili smo. Bilo je fino. Jaz bi to še enkrat ponovil, da ne bi bilo pouka. Jan, 6. razred

REKREACIJSKI TEK IN HOJA OB RIBNIKIH V DRAGI PRI IGU

V soboto, 12.10.2020, smo sodelovali na teku in pohodu, ki so ju organizirali v CUDV Draga Ig. Štirje učenci so pretekli 8 km, ostali so prehodili 5,5 km. Trasa je potekala po čudoviti gozdni poti ob ribnikih, tako da smo resnično uživali v sončnem jesenskem vremenu. Naslednji tek, ki se ga bomo udeležili (učenci PPVI programa) je Ljubljanski maraton.

Zapisal: Brane Štetner

JESENSKI ŠPORTNI DAN

POHOD IN NABIRANJE KOSTANJA

Včeraj smo se zbrali v šoli in se z avtobusom odpeljali do Dvorske vasi. Potem smo izstopili iz avtobusa in se razdelili. Prišli smo do gozda in začeli nabirati kostanj. In še hodili smo. Potem smo šli nazaj z avtobusom in ko smo izstopili iz avtobusa, sem se dobro počutil. Dejan, 6. razred

Bili smo v Dvorski vasi. Imeli smo športni dan. Odšli smo nabirat kostanj. Hodili smo po gozdu. Naleteli smo na gobe, tudi na eno mušnico. Nabral sem zelo malo kostanja. Raje sem lomil suhe veje. Usedel sem se na smreko in padel na zadnjico. Hodili smo skupaj z osmim razredom. Popoldan sem kostanj nesel gospe Mileni in njenemu sinu Janiju.  Jure, 6. razred

V sredo, 9. oktobra 2019, smo se odpeljali v Dvorsko vas. Odšli smo nabirat kostanj. Nabirali smo kostanj, potem smo malo pomalicali in popili sok. In smo spet nabirali. Bilo je malo dolgočasno, ampak v redu. Z Leo sva se pogovarjali. Nabrali smo kar precej kostanja. Nato smo se odpravili na avtobus. Esada, 6. razred

Z avtobusom smo šli v Dvorsko vas. Zbrali smo se v šoli. Z avtobusom smo šli v Dvorsko vas. V Dvorski vasi smo šli v gozd. V gozdu smo nabrali debel kostanj. Na avtobusu sem sanjal o dogodivščini, kaj vse se je zgodilo. Ko smo prišli nazaj, sem bil vesel, da smo šli nabirat kostanj. Bil sem tudi vesel, da grem na trening, ker imam tam prijatelje.  Jan, 6. razred

KOLESARSKI IZLET                                                                                                                                                                                                        V sredo smo imeli 2. športni dan. V skupini osmih učencev in dveh učiteljev smo odšli na kolesarski izlet do Mojstrane. Sprva smo se zapeljali po Jesenicah in na tak način ponovili prometna pravila  nato pa po kolesarski stezi do Mojstrane. Lepo vreme in dobra volja so nam pomagali, da smo brez težav premagali vse klance. V Mojstrani smo najprej pojedli in se odpočili, za tem pa sta nam »domačina« Karolina in Anže pokazala skrite in najbolj zanimive kotičke vasi. Zelo nam je bilo lepo in sklenili smo, da moramo tak izlet kmalu ponoviti. Brane Štetner

Kolesarji smo s kolesom odšli v Mojstrano. Zbrali smo se v šoli. Potem smo odšli v telovadnico in pripravili vso opremo. Na Petrolu smo napolnili gume. Nato smo šli na kolesarsko stezo. Odpeljali smo se do Mojstrane. Nekaj časa smo se peljali po ravnem, potem pa so bili klanci. Eden je bil zelo velik. Potem smo pojedli malico. Nato je učiteljica Katarina prosila Karolino, da nas pelje v park. Tam smo se vozili s kolesom. Šli smo še na proda. Karolina nas je peljala še k Savi. Nato smo odšli domov. Luka, Gašper, učitelj in jaz smo imeli zelo hiter tempo. Staš, 6. razred

Včeraj smo šli kolesarit. Šli smo iz naše šole do Mojstrane. Kolesarili smo zelo dolgo. Ko smo prišli v Mojstrano, smo šli v trgovino. Potem smo šli v park. Iz parka smo šli še na proda. Bilo je super. Ko smo se vračali iz Mojstrane, smo srečali policista. Anže, 6. razred

JESENSKA PAPIRNA AKCIJA

V mesecu oktobru smo na OŠ Poldeta Stražišarja  izvedli papirno akcijo, v okviru katere smo poleg papirja zbirali tudi plastične zamaške, baterije in kartuše. Tudi letos je akcija uspela, skupaj smo zbrali več kot 2 toni papirja! Z denarjem, ki smo ga dobili z zbranim papirjem bomo obogatili šolski sklad, s katerim pomagamo socialno šibkim učencem in sofinanciramo nadstandardne dejavnosti šole. Hvala učencem, staršem in delavcem šole! Se vidimo spet pomladi!

Zapisala: Doris Globočnik

TABOR UČENCEV POSEBNEGA PROGRAMA V MORAVCIH

NARAVOSLOVNI DAN ZA 1. IN 2. RAZRED – POLJE IN VRT

V torek smo imeli učenci 1. in 2. razreda naravoslovni dan. Prvo uro smo pripravili sadnega ježka in narezali sadje za sadno solato. Po malici smo se s šolskim kombijem odpeljali do Blejske Dobrave. Ogledali smo si sadovnjak, vrtove in polje. Od pridelkov nam je bila najbolj všeč repa, pa čeprav ni bila tako debela in velika kot tista v pravljici. Po vrnitvi v šolo smo se posladkali s sadno solato.

Zapisala: Darja Jeram

(Skupno 1.238 obiskov, današnjih obiskov 1)