04 583 41 50 / 041 758 671 info@poldestrazisar.si

PROSLAVA OB DNEVU SAMOSTOJNOSTI IN ENOTNOSTI

V petek, 21.12.2018 smo imeli na naši šoli proslavo ob Dnevu samostojnosti in enotnosti. Prav tako smo se spomnili dogodkov iz preteklega leta in se poslovili od našega učenca Nika Jerkoviča, ki odhaja v službo v jeseniški VDC. Srečno Nik!!

PREDPRAZNIČNO DRUŽENJE POSEBNEGA PROGRAMA 1. IN 2. STOPNJE TER 1. IN 2. RAZREDA

V sredo, 19. 12., so nas dopoldne obiskali naši sosedje iz 1. in 2. razreda. Prišli so nam voščit lepe praznike in nam prinesli drobna darilca. Seveda smo tudi mi njim pripravili nekaj sladkega in jim izrekli lepe želje ob prihajajočih praznikih. Nato smo izdelali tudi vsak svojega snežnega moža, ki smo ga odnesli domov, da nas bo spominjal na lep obisk. Na koncu smo se ob spremljavi božične glasbe še malo posladkali. Imeli smo se zelo dobro.

PREDNOVOLETNA KOŠARKAŠKA TEKMA

V četrtek, 20. 12. 2018, se je v telovadnici odvijala napeta košarkaška tekma med učitelji in učenci. Ekipo učencev so sestavljali Emir, Enej, Matic, Dinno in Luka. Ekipo učiteljev pa so sestavljali učitelji Brane, Robert in Miha. Tekma je bila zelo napeta. Izid je bil do konca povsem izenačen. Na koncu so se zmage za le dve točki razveselili učitelji.

NOVOLETNE DELAVNICE V 3. IN 4. RAZREDU

Imeli smo tehnični dan. Najprej smo pekli piškote. Iz testa smo jih rezali z modelčki. Naredili smo medvedke, srčke, zvezdice, gobice in krogce. Za čokoladne piškote smo iz testa naredili kroglice. Bili so slastni! V razredu smo naredili še voščilnice in škatlice za piškote. Kako nam je uspelo pa si oglejte na fotografijah.  (učenci 3. in 4. razreda)

NOGOMETNA TEKMA Z UPORABNIKI VARSTVENO DELAVNEGA CENTRA

Dne 19. 12. 2018 so nas obiskali uporabniki jeseniškega VDC-ja. Druženje smo izkoristili za športne aktivnosti. Odigrali smo tekmi v nogometu in dvoranskem hokeju, srečanje pa zaključili na klepetu ob čaju in piškotih. Bilo nam je zelo lepo in upam, da se kmalu spet vidimo.

NOČNI PLANINSKI POHOD NA STRAŽO PRI BLEDU

V petek, 14. decembra popoldan, smo se planinci z vlakom odpeljali na Bled. Pot nas je najprej vodila okoli jezera, nato pa smo se po trim stezi povzpeli na 646 m visok vrh nad Bledom. Poleti je na Straži sankališče, pozimi pa smučišče. Z vrha smo imeli prelep razgled na nočni Bled. Do jezera smo se spustili po smučišču, nato pa se sprehodili še po praznično okrašenem mestu ter se z avtobusom vrnili na Jesenice.

Ta pohod ni bil poseben le zaradi hoje ponoči in prazničnega vzdušja, temveč predvsem zato, ker je bil tokrat zadnjič z nami  naš zvesti dolgoletni planinec Nik Jerkovič. Želimo mu veliko sreče in varen korak na vseh njegovih poteh.

NOVOLETNE DELAVNICE 1. IN 2. RAZREDA

V sredo smo imeli učenci 1. in 2. razreda tehniški dan. Izdelovali smo novoletne čestitke. Postavili smo našo leseno smrečico. Ker pa smreka brez okraskov ni prava novoletna smreka, smo se lotili še izdelave okraskov za našo leseno prijateljico. Smrečico smo seveda okrasili in se na koncu posladkali še s piškoti, ki smo jih spekli. Vabimo vas, da si ogledate nekaj slik o našem preživetem dopoldnevu.

NOVOLETNA IN OSREDNJA PRIREDITEV OB 60-LETNICI ŠOLE

Utrinki učencev 6. razreda o pripravah in nastopu na prireditvi:

Za naš nastop smo vadili v šoli ob 7:30. Vadili smo z učiteljem Branetom, učiteljico Katarino in Lano. V petek zjutraj smo šli v gledališče. Tam smo vadili. Potem sem šel domov in ob 17:00 spet v gledališče. Ko sem prišel v gledališče, sem šel v garderobo. Čakal sem na nastop. Po nastopu so vsi ploskali. Všeč mi je bilo, ko sem šel na balkon, ker sem bil prvič tam. (Tilen Struna)

Z učiteljico Tino smo sestavili koreografijo in glasbo in smo vsak dan vadili. Potem  se je koreografiji pridružil Jan.  Potem smo šli v petek v gledališče vadit za nastop. Šli smo nazaj v šolo na kosilo. Potem smo šli domov uredit frizuro in obleči se za nastop . Prišli smo na novoletno predstavo. Nastopali smo lepo. Gledalci so nam ploskali od veselja. Potem smo šli na torto. Bila je zelo dobra. Potem smo šli domov.   (Elma Ramić)

Najprej smo vadili v šoli za novoletno prireditev in v  gledališču. V petek smo šli domov, se okopat  in prišli nazaj v gledališče. Tam smo  prodajali  piškote, sveče, venčke,  obeske, potem smo imeli nastop. Nastopali smo za starše in na koncu smo imeli torto. Všeč mi je bil ples fantov in deklet . Na odru mi je bilo všeč, da so  vsi starši prišli gledat. (Lejla Behlić)

Najprej smo imeli generalko. Na generalki smo vadili za nastop. Potem smo zvečer prišli na nastop. Najprej smo šli v garderobe. Tam smo se pripravljali. Potem smo šli na oder in odplesali. Na odru mi je bilo všeč, ker so mi ploskali. (Teo Alibašić)

PREDAJA NAŠIH VOŠČILNIC OBČINI IN KLUBU JESENIŠKIH ŠTUDENTOV

OBISK NA OBČINI

Po malici smo odšli peš do občine, kamor smo odnesli naše voščilnice, ki smo jih izdelovali pri pouku. Tam nam je gospod Miha Rebolj pokazal veliko dvorano za razne seje in sestanke ter hokejsko opremo. Našega obiska so bili zelo veseli, zato so nas ob prijetnem druženju pogostili še s sokom in piškoti.  Hvala občini Jesenice.   Nik Jerković

OBISK KLUBA JESENIŠKIH ŠTUDENTOV

Že več let zapored pridno izdelujemo novoletne čestitke za KJŠ. Tudi letos smo jih izdelali 80. Odnesli smo jih v Mladinski center Jesenice, kjer nas je prijazno sprejel gospod Bine. Zelo nas je pohvalil. Malo smo se tudi posladkali in predvsem uživali v pogovoru.

Veseli smo, da lahko sodelujemo.

(Skupno 1.531 obiskov, današnjih obiskov 1)